Reklamation – Hvis du oplever problemer med vores produkt

Hvis du oplever problemer med et produkt købt hos Audiovox, så kan du følge de nedenstående trin, så vi hurtigst muligt kan løse problemet.

  1. Hent reklamationssedlen ned på din computer
  2. Udfyld sedlen med alle relevante informationer
  3. Sørg for at gemme den udfyldte seddel på din computer
  4. Vedhæft den udfyldte reklamationsseddel i en e-mail og send den til reklamation@audiovox.dk

Hos Audiovox bestræber vi os altid på at levere produkter af høj kvalitet og at sikre, at vores kunder har en positiv oplevelse med vores produkter. Skulle du alligevel opleve problemer eller fejl med et produkt, du har købt hos os, er det vigtigt, at du reklamerer hurtigst muligt, så vi kan få rettet fejlen eller udskiftet produktet. For at lette processen for både dig og os, har vi udarbejdet en enkel trin-for-trin guide, som du kan følge, når du ønsker at indsende en reklamation.

Vi hos Audiovox ser frem til at hjælpe dig og sørge for, at problemet bliver løst så hurtigt som muligt.

 

Vores referencer