Reklamation – Hvis du oplever problemer med vores produkt

Hvis du oplever problemer med et produkt købt hos Audiovox, så kan du følge de nedenstående trin, så vi hurtigst muligt kan løse problemet.

  1. Hent reklamationssedlen ned på din computer
  2. Udfyld sedlen med alle relevante informationer
  3. Sørg for at gemme den udfyldte seddel på din computer
  4. Vedhæft den udfyldte reklamationsseddel i en e-mail og send den til reklamation@audiovox.dk

Hos Audiovox bestræber vi os altid på at levere produkter af høj kvalitet og at sikre, at vores kunder har en positiv oplevelse med vores produkter. Skulle du alligevel opleve problemer eller fejl med et produkt, du har købt hos os, er det vigtigt, at du reklamerer hurtigst muligt, så vi kan få rettet fejlen eller udskiftet produktet. For at lette processen for både dig og os, har vi udarbejdet en enkel trin-for-trin guide, som du kan følge, når du ønsker at indsende en reklamation.

Vi hos Audiovox ser frem til at hjælpe dig og sørge for, at problemet bliver løst så hurtigt som muligt.

 

VI LEVERER TIL HELE LANDET

Er du en virksomhed?

Som virksomhed får I en række eksklusive fordele hos os. Vi kommer direkte til jer for at tage aftryk, og vores landsdækkende salgsnetværk sikrer, at I altid har en lokal kontakt tæt på. Det gør det enkelt og bekvemt for jeres virksomhed at sikre optimal beskyttelse – uden besvær og med minimal afbrydelse af jeres arbejdsdag.

Er du en privatperson?

Igennem vores forhandlernetværk kan få taget aftryk i hele landet. For at gøre processen så enkel og bekvem som muligt, har vi et bredt netværk af forhandlere fordelt over hele landet. Dette betyder, at du ikke behøver at rejse langt for at få formstøbte ørepropper og nemt kan få den leveret.

Landkort

Vores referencer